Tuesday, October 25, 2011

On my 32nd birthday.........




Alhamdulillah di atas limpah kurniaNya aku masih sempat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 32.... ish ish ish.... dulu kalau aku tgk org umur 30an ni.... mmg dah kira tua la.... mcm tu la jugak budak2 tgk aku sekrang ni agaknya....... hehehehehhe..

32 tahun lepas la Pn Zainab Binti Ghazali selamat melahirkan cahaya mata ke 2, puteri pertamanya dimuka bumi ni... Alhamdulillah, walau pn dalam keadaan serba kekurangan aku dibesarkan bersama2 3 lagi adik beradik ku yg lain.... cuma jumlah ahli bertambah pada tahun 1994, iaitu adik kecik aku, MOHAMAD ZULFHATIHI BIN AB RAZAK, sekarang ni dok tunggu nk amik SPM bulan depan.... Semoga Allah memberikan kejayaan yang cemerlang buat Dadik aku ni... Amin..... So kami dh berlima sekeluarga, namun tanggal 28 Jun 2010, Allah telah mengambil kembali Arwah MOHAMAD AZRUL BIN AB RAZAK yang pada waktu itu hampir berusia 28 tahun.... Semoga Allah mencucuri rahmatNya ke atas roh Arwah adik aku. Amin...

Di usia 32 tahun ni... aku mengharapkan semua impian aku akan menjadi nyata...... semoga rumahtangga yg aku bina bersama insan tersayang ASRUL BIN MOHAMMAD akan kekal dan bahagia selamanya dan aku amat berharap rumahtangga kami akan diserikan dgn kehadiran cahaya mata setelah 5 tahun aku dengan sabar menanti doa aku dimakbulkan Allah... Aku yakin kejadian Allah itu sempurna dan setiap ketentuan yg Allah tetap kan adalah yang terbaik untuk hambaNya.....

Terima kasih jugak kepada Encik Suami.... yang sudi menyunting seorang wanita biasa yang tak punya apa2 untuk menjadi isteri...... Terima kasih di atas kasih sayang yang di curahkan..... Terima kasih jugak sbb sambutan hari Lahir hari ni.. walaupn asalnya nk bawa isteri tercinta bercinta kat Cameron, atas sbb faktor yang tak dpt di elakkan.... cancel p Cameron.... tukar jd family trip and dinner lak... Ok la tu.... Aku bersyukur sgt dpt suami yang baik dan penyayang mcm ni..... Alhamdulillah sekali lg.....

So, aku harap hari2 yang mendatang akan memberikan sejuta kejayaan kepada aku, semoga aku sentiasa berada di landasan yang betul........ Amin..........

No comments:

Post a Comment